Op deze pagina staan veelgestelde vragen die regelmatig voorbij komen. Ik hoop hiermee je vraag te kunnen beantwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met mij op.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden doordeweeks verzonden binnen 1-3 werkdagen. Met uitzondering van vakanties en vrije feestdagen. Envy Cards heeft geen invloed op eventuele vertragingen tijdens het transport. Heb je jouw bestelling na 7 dagen nog niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij Envy Cards wordt alleen met brievenbusdoosjes of pakketpost verzonden met een track en tracé code.

Binnen Nederland kost het verzenden met een brievenbusdoosje €4,95 bij bestellingen onder de €15,- en kost het €4,45,- bij bestellingen van €15,- tot €39,99,- en via pakketpost €6,50. De verzendkosten zijn gratis vanaf €40.

Naar België kost het verzenden met een brievenbusdoosje €8,00 en via pakketpost €9,25. De verzendkosten zijn gratis vanaf €70.

Naar Duitsland kost het verzenden met een brievenbusdoosje €8,00 en via pakketpost €9,50. De verzendkosten zijn gratis vanaf €70.

Is het ook mogelijk om met postzegels te versturen?
Nee helaas is dit niet mogelijk. Helaas zijn er in het verleden regelmatig bestellingen zoek geraakt die met postzegels verzonden waren en om deze reden ben ik helemaal overgegaan op brievenbuspakjes en pakketpost met track en tracé code. Zo kan ik het pakketje makkelijk traceren.

Er is een product niet meer op voorraad, wanneer krijg je dit product weer binnen?
Dit hangt af wanneer ik weer een bestelling ga plaatsen bij de huidige illustrator/groothandel. Je mag mij altijd een berichtje sturen als je opzoek bent naar een bepaald product dan kan ik dit meenemen wanneer ik de volgende keer weer ga bestellen.

Ik wil graag influencer zijn. Wil je met mij samenwerken?
Helaas ga ik geen vaste samenwerkingen aan. Ik vind het wel leuk om eenmalige samenwerkingen met andere bedrijven aan te gaan wanneer dit goed bij Envy Cards past.

Ik ben een winactie aan het organiseren kun jij producten opsturen?
Ik krijg deze vraag heel vaak maar kan helaas niet op alles ja zeggen. Wanneer ik vind dat de doelgroep goed bij mij past wil ik wel eenmalig een aantal producten of een unieke kortingscode toesturen.

Worden de prijzen op de website inclusief of exclusief btw weergegeven?
Alle prijzen worden inclusief btw weergegeven.

Waar koop jij jouw producten in?
Producten bestel ik bij groothandels of illustrators zelf. Helaas kaan ik niet delen bij welke bedrijven precies. Ik besteed veel tijd aan het zoeken van nieuwe producten en dit kost mij ook veel energie.

Ik wil graag een recensie achterlaten waar kan ik dit doen?
Leuk! Je kunt een hier een recensie achter laten.

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Je kunt een kortingscode invullen in de winkelmand. De korting wordt automatisch van het totaal bedrag afgeschreven. Heb je een cadeaubon? Dan kun je in een ander veld je unieke kortingscode invullen.

Mijn bestelling is niet aangekomen?
Graag even contact opnemen zodat we samen kunnen kijken of het pakketje vertraging heeft.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee je kunt ook als gast bestellen. Met een account kun je wel eerdere bestellingen terug zien en een wishlist bijhouden.

X
0

Je winkelwagen